The Armed Man 2020

In verband met alle nieuwe ontwikkelingen hebben we besloten om het concert van The Armed Man, oorspronkelijk gepland op 24 oktober 2020 in de Sint-Jan, te verplaatsen naar zaterdag 23 oktober 2021. We verheugden ons zeer op dit concert, maar nemen het besluit om te verplaatsen liever tijdig, in de hoop dat we ons later dit jaar in alle rust en met plezier kunnen voorbereiden op dit concert, samen met u als koorzangers. We hopen op uw begrip hiervoor! Locatie blijft de Sint-Jan in Gouda.

Op zaterdag 23 oktober 2021 organiseren wij een scratchconcert. Onder leiding van dirigent Martin van der Brugge wordt The Armed Man van de componist Karl Jenkins in één dag ingestudeerd en aansluitend met orkest en solisten uitgevoerd.

Extra repetitie
Als deelnemer bent u ook van harte welkom bij de extra repetitie op zaterdag 9 oktober 2021 tussen 10.00 uur en 16.00 uur in ‘De Regenboog’ te Leiden. Tijdens deze extra repetitie krijgt u niet alleen de kans om uw noten nog beter in te studeren, maar maakt u gelijk kennis met de andere zangers en zangeressen. Bovendien zal tijdens deze masterclass ook veel aandacht besteed gaan worden aan zangtechniek.