Popsingalong 25-9-2021

Helaas hebben wij moeten beslissen de Pop Sing Along van 26 september 2020 te verplaatsen naar een andere datum en locatie, namelijk 25 september 2021 in Theater De Nieuwe Regentes in Den Haag. Ook de extra repetitie van 12 september 2020 zal verplaatst worden, namelijk naar 11 september 2021.

Stiching Educatieve concerten organiseert samen met Sing Along Events weer een geweldige dag vol popmuziek op zaterdag 25 september 2021. Binnen één dag een prachtige keuze van highlights uit de popmuziek instuderen en uitvoeren? Voor wie van zingen houdt, een absolute must!

Samen met een combo en geweldige solisten studeren we onvergetelijke hits in, zoals Bohemian Rhapsody, I’m still standing, Arcade, I’ve got the music in me en vele andere hits! . Aan het einde van de dag geven we een sprankelende uitvoering.
Deze dag is bedoeld voor individuele koorzangers, maar ook koren kunnen eraan deelnemen. Met behulp van liedteksten, partituur en oefen-mp3’tjes (of cd) is het mogelijk om de muziek vooraf in te studeren.