Musical Sing Along

8 juni 2013 - Theater aan het Spui te Den Haag

Vergeleken met de Passie in de Wester en V.I.V.I. Verdi (beiden uitgevoerd in Amsterdam), was de Musical Sing Along van een meer laagdrempelige aard.
Pop- en musicalkoren konden zich gezamenlijk opgeven om zo een uitje te creëren met het koor. Hier is onder andere gebruik van gemaakt door De Mamma’s & Pappa’s uit Werkhoven (Utrecht) en het Dameskoor El k & Ain uit Noordbroek (Groningen).
Ruim 200 deelnemers kwamen op zaterdag 8 juni naar het zonovergoten Den Haag om mee te zingen met songs uit verschillende musicals.
De solisten die deze dag hun medewerking hebben verleend: Gerlinde Vliegenthart (sopraan) en Robbert Besselaar (tenor). Het begeleidingscombo was het Spectacular Musical Combo met de muzikanten: Arthur Postma (piano), Bart van Osch (gitaar), Adrie van Werd (drums) en Jeroen Nieuwint (basgitaar).
Tijdens het concert zongen de ruim 100 bezoekers enthousiast mee.

Musical Sing Along werd mede mogelijk gemaakt door:

Foto van concert met koor en solisten Gerlinde Vliegenthart en Robbert Besselaar